't Centrum Fysiotherapie en Oedeemtherapie

Corona-update: we zijn gewoon geopend!

Op advies van het RIVM wordt ons gevraagd om reguliere en noodzakelijke fysiotherapeutische zorg te blijven leveren. Om schouder aan schouder met huisartsen en medici te staan.

Als primair aanspreekpunt voor houding- en beweging gerelateerde zorg, zodat huisartsen en ziekenhuizen niet nog meer belast worden. Denk aan bijvoorbeeld valtrauma’s van ouderen, het op de been houden van cruciale beroepsgroepen, fundamentele klachten aan het houdings- en bewegingsapparaat en zorgen dat mensen langer thuis kunnen blijven om ziekenhuizen te ontlasten.

Ook voor baby’s / kinderen die bij ons onder behandeling zijn voor bijvoorbeeld voorkeurshouding , motorische problematiek of schrijftherapie van Sherryna op school krijgen, kunnen gewoon bij ons terecht.

Daarnaast hanteert onze praktijk hoge kwaliteitsstandaarden voor persoonlijke hygiëne en die van de praktijk.  Zo desinfecteren wij altijd onze handen voor en na iedere behandeling. De gebruikte materialen worden steeds weer gedesinfecteerd (dit is een standaardprocedure die altijd al geldt hier valt ook onze deurbel onder). Aanvullend hanteren wij de richtlijnen die het RIVM stelt.

Onze therapeuten werken vanwege onze filosofie van persoonlijke aandacht altijd één op één.  Elke therapeute heeft haar eigen behandelruimte.  De ruime wachtkamer geeft de mogelijkheid om voldoende afstand (1,5m) te bewaren.

Heeft u klachten zoals hoesten, koorts, kortademigheid of keelpijn?  En/of bent u in contact geweest met iemand die besmet is met het Corona-virus? Dan vragen we u om uw afspraak enkele weken te verplaatsen.

Wilt u graag een afspraak bij ons maken? Neemt u contact met ons op.